بازدید 2428
بعد از مدت ها وقفه؛ 

سایپا 100هزار خودروی دوگانه‌سوز  تولید می‌کند 

شنیده ها حکایت از آن دارد که گروه خودروسازی سایپا تولید 100 هزار دستگاه خودرو دوگانه‌سوز را در دستور کار دارد.  
کد خبر: ۱۱۸۴۵۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۹ 23 July 2023

مدت زمان طولانی بود که تولید خودروهای دوگانه سوز در کشور متوقف شده و شرکت های خودروساز، برنامه‌ای برای تولید این خودروها که مورد استقبال مردم هم هست، نداشتند.  
حال منابع خبری مطلع اعلام کردند که گروه خودروسازی سایپا قصد دارد تولید 100هزار دستگاه خودروی دوگانه‌سوز برای سال جاری را محقق کند. تولید این تعداد دستگاه خودرو، ‌عملا معادل عملكرد تولید 10 سال گذشته شركت سایپا در زمینه محصولات دوگانه سوز است.  
در راستای ‌عمل به مفاد قانون هوای پاک،‌ شرکت های خودروساز ملزم و مکلف به كاهش سطح آلاینده‌های ناشی از مصرف سوخت محصولات خود هستند از همین رو شرکت های خودروساز باید تولید خودروهای دوگانه سوز منطبق بر استانداردهای زیست محیطی، را در دستور کار  خود قرار دهند.   
گروه سایپا طبق قانون هوای پاك، اقدام های عملیاتی در این خصوص را انجام خواهد داد. این شركت‌ خود را مكلف به رعایت حدود مجاز انتشار آلاینده‌ها در تولید خودرو کرده است؛ بدین جهت ضمن كاهش سطح آلاینده‌های ناشی از مصرف سوخت محصولات سایپا، شاهد رعایت استانداردهای زیست محیطی خواهیم بود.    
به طور قطع تولید خودروهای دوگانه‌سوز ضمن تاثیر مثبت زیست‌محیطی، فرصت كاهش هزینه‌های تحمیل شده به كشور، بواسطه تولید و توزیع سوخت بنزین را فراهم می‌کند و همچنین پاسخگوی نیاز بازار و متقاضیان این خودروها است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست